درباره «پایین، گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامیبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نقد تئاتر، رضا آشفته در نقدی بر نمایش پایین گذر سقاخانه که با عنوان یادگار اکبر رادی در جام جم منتشر شد، - رضا اشفته در نقدی بر نمایش پایین گذر سقاخانه نوشت: نوع مواجهه رضا بهرامی همانند اکبر رادی، واقعی و باورپذیر است و این یعنی کامیابی در ارائه یک متن جانانه از اکبر رادی به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ نقد تئاتر، رضا آشفته در نقدی بر نمایش پایین گذر سقاخانه که با عنوان یادگار اکبر رادی در جام جم منتشر شد، نوشت: در نمایش پایین، گذر سقاخانه به کارگردانی رضا بهرامی می بینیم که او یادگار شادروان اکبر رادی را با مصداق های درست رئالیسم این نویسنده به صحنه آورده است. اگر این روزها به تالار سنگلج بروید و این نمایش عاشقانه را ببینید، متوجه درک والای اکبر رادی از اجتماع پایین شهر تهران خواهید شد که از چه منظر بسامانی دارد روابط این آدم ها را بنا بر باورهای مذهبی شیعه و درآمیختگی با مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موشکافی می کند. آرزوی اکبر رادی همیشه این بود که در حد بضاعت لازم متن هایش اجراهای درخوری صورت بگیرد که این خواسته کمتر اتفاق می افتاد و کمتر کارگردانی توان اجرایی لازم را برای بیان این نوع رئالیسم قدرتمند و چندلایه داشت و اگر علیرضا نادری و محمد یعقوبی در بیان رئالیسم خو برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |