به بهانه اکران « زالاوا»/ این فیلم پای «جن» را به سینما باز کردمحمدرضا مقدسیان مجری و منتقد سینما می گوید: سینمای ایران در هیچ دوره تاریخی تبدیل به ژانر نشده است. چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن. در سینمای بدون ساختار و بدون ژانر فیلم ترسناک اثری است که هدر می رود. - به بهانه اکران زالاوا / این فیلم پای جن را به سینما باز کرد محمدرضا مقدسیان مجری و منتقد سینما می گوید: سینمای ایران در هیچ دوره تاریخی تبدیل به ژانر نشده است. چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن. در سینمای بدون ساختار و بدون ژانر فیلم ترسناک اثری است که هدر می رود. همشهری آنلاین نوشت: زالاوا آخرین ساخته ارسلان امیری که به تازگی به چرخه اکران پیوسته و مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است با دست مایه قراردادن یک حادثه ماورایی در روستایی به نام زالاوا در منطقه کردستان روایتی ترسناک از جن و وحشت مردم روستا از آن را به تصویر کشیده است. این تجربه تازه در میان ازدحام بیش از حد فیلم های تلخ اجتماعی در سینمای ایران اگرچه قابل تامل و بررسی است اما به دلیل تعداد انگشت شمار آن در نهایت بر مدار شب و بیست و نهم حمید رخشانی می چرخد و تک ستاره ای می شود با عمر کوتاه که خیلی زود به فراموشی سپرده می شود. در همین زمینه و بی اقبالی یا کم اقبالی سینمایی وحشت در ایران با محمدرضا مقدسیان منتقد و کارشناس سینما که برنامه ساعت سینما را برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |