چرا «حراج هنری تهران»، مسعود فراستی را «اذیت می کند»؟اگر اذیت می شود احتمالا به خاطر این است که اساس و پایه همه عقاید کارل مارکس، یک نظریه است: «ارزش» و مطابق نظریه «ارزش اضافی» تنها نیروی کار تولید ارزش می کند در حالی که قیمت یک تابلوی نقاشی این نظریه را به چالش کشید و مدافعان آن به مرور کم شدند. - اگر اذیت می شود احتمالا به خاطر این است که اساس و پایه همه عقاید کارل مارکس، یک نظریه است: ارزش و مطابق نظریه ارزش اضافی تنها نیروی کار تولید ارزش می کند در حالی که قیمت یک تابلوی نقاشی این نظریه را به چالش کشید و مدافعان آن به مرور کم شدند. البته این را به صراحت نمی گوید بلکه از همان دری وارد می شود که صدا و سیما را خوش آید. چون رسانه رسمی هیچ استقلال فکری و هنری را برنمی تابد. عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اگر تلویزیون ایران، ملی بود و همه صداها در آن منعکس می شد یک نفر به اسم مسعود فراستی به صرف اطلاعاتی که درباره سینمای آمریکا و علاقه ویژه ای که به جان فورد دارد به خود اجازه نمی داد هر جلوه هنری دیگر را نفی و نقد کند و پای خود را از دایره سینما هم بیرون بگذارد و برود سراغ حراج هنری تهران . قرار بود در برنامه تلویزیونی هفت درباره فیلم دشت خاموش صحبت کند اما ترجیح داد ابتدا به حراج هنری تهران بتازد و بگوید: من متوجه نمی شوم در مملکتی که خط فقر آن به 9 میلیون تومان رسیده چگونه در یک سالن کوچک 150 برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |