نگاهی به فیلم «وضعیت اورژانسی»/ تاملی در اضطرارفیلم «وضعیت اورژانسی» فیلمنامه ای متناسب با زمان فیلم، داستان می گوید، شخصیت پردازی دارد و کارگردان آن آشنا به مدیوم کوتاه است. - خبرگزاری فارس- گروه سینما: تاثیرگذاری و درگیر کردن ذهن مخاطب و منتقد در زمان حضور در سالن سینما و خارج از آن منوط به کوتاه و بلندی فیلم نمی شود اما فیلم کوتاه بنا به ماهیت خود باید بتواند در زمانی کمتر، داستان تاثیرگذار خود را روایت کند. این مهم گاهی فیلمها را الکن و گاهی پرگو می کند. فیلمنامه ای که متناسب با زمان فیلم، داستان بگوید، شخصیت پردازی کند و کارگردانی آشنا به مدیوم کوتاه داشته باشد در این مسیر موفق است همانگونه که وضعیت اورژانسی در انجمن فیلم کوتاه ایران جایزه بهترین فیلمنامه و در نیستم) فراهم می کند. ما نیز مانند دکتر، به داستان دختر گوش و باورش می کنیم تا به جمع بندی و پیشنهاد ازدواج برسیم. کارگردان به اهمیت نقش و شخصیت نازنین در فیلمنامه و فیلم واقف است. او با ادب است (ببخشید مادرم جلوی شما دراز کشیده، پیشنهاد چای به دکتر و. )، با نمک و زیباست ( چهره، لحن و نحوه خاص بیان برخی کلمات) در دنیای دخترانه خود است (معیار زیبایی برای او مو و برطرف شدن لک روی صورت مادر با کرم است) خیلی با هوش است ( تماس با اورژانس، قطع تلفن، بردن کیف مادر، مکالمه ساختگی با مادربزرگ و. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |