«دیدن این فیلم جرم است»؛ از شعارهای زیبا تا زوال معنامژگان صلایی؛ یکی از شاخص ترین نکات در فیلم های ایدئولوژیک مستحیل بودن ایدئولوژی در فیلم است. این دو نباید مانند روغن و آب در هنگام مخلوط شدن مرزبندی داشته باشند بلکه هنر فیلمساز آن است که ایدئولوژی را مانند شکر در چای . - دیدن این فیلم جرم است فیلمی است که شعار های بعضا زیبایی را مطرح می کند. منتها زمانی کار دچار اشکال می شود که این شعار ها به گوشش فریاد می شود. این فریاد شدن های نا به جای فیلمی را که می تواسته مفاهیم زیبایی را مطرح کند از دور خارج کرده ویک هیبت بی سرو شکل را برای مخاطب به تصویر می کشد. گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری دانشجو- مژگان صلایی؛ یکی از شاخص ترین نکات در فیلم های ایدئولوژیک مستحیل بودن ایدئولوژی در فیلم است. این دو نباید مانند روغن و آب در هنگام مخلوط شدن مرزبندی داشته باشند بلکه هنر فیلمساز آن است که ایدئولوژی را مانند شکر در چای حل کند و به خورد مخاطب بدهد. حالت اول حال خوردنده را به هم می زند اما در حالت دوم مخاطب از استفاده آن لذت می برد و این اتفاقی است که رعایت همزمان فرم و محتوا برای نمایش یک فیلم استاندارد رقم می زند که لذت بخش باشد یا ناراحت کننده. (البته که دیدن این فیلم جرم است هیچ یک از این دو ویژگی را نداشت. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |