عواقب ضبط و صداسازی در سینما به روایت یک صدابردار«ضبط و صداسازی گاهی عواقب سخت تری به دنبال خواهد داشت. همچنان که روبر برسون می گوید: «تصاویر و صداها؛ همچون غریبه هایی هستند که در یک سفر با هم آشنا می شوند و پس از آن نمی توانند از هم جدا شوند. - ضبط و صداسازی گاهی عواقب سخت تری به دنبال خواهد داشت. همچنان که روبر برسون می گوید: تصاویر و صداها؛ همچون غریبه هایی هستند که در یک سفر با هم آشنا می شوند و پس از آن نمی توانند از هم جدا شوند. مجید نجاتی صدابردار و صداگذار سینمای ایران که در کارنامه خود صدابرداری و صداگذاری فیلم های سینمایی پیرمردها نمی میرند ، طاق باز و پدرم تاج سرم و فیلم های کوتاه دابُر ، تشریح ، باران آهسته می بارد ، صراحی ، بادیه نشین ، کناره ، رو یا رو ، سرلاک ، منهای یک ، آتو ، مونالیزا ، 17 سالگی ، مکث ، مولتی فرم ، اسنایپر ، یک زن آمد ، بانی و یوشید را دارد، درباره جایگاه صدا در سینما یادداشتی در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار داده است که در ادامه می آید: همان طور که در زندگی انسان ها در همه ادوار مختلف، وجود وسیله ای کاربردی همانند یخچال به طریقه های مختلف استفاده می شد و ضرورت داشت، صدا هم پس از اختراعش روز به روز مورد اهمیت قرار گرفت و خودش را همانند تصویر به رخ کشید اما امروزه به صورت یک نیاز برای یک فیلم محسوب می شود و جای خالی اش را نمی توان با چیزی پُر کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |