هر که شد محرم دل در حرم یار بماند«بدون تردید نمی توان پذیرفت که افراد شناخته شده و امتحان پس داده ای مانند داوود میرباقری و احمدرضا درویش در برخورد هنرمندانه شان با حماسه کربلا و اسطوره های ماندگارش که با ایجاد موقعیت های دراماتیک نمایشی در راستای هر چه بیشتر درگیرشدن تماشاگر در «مختارنامه» . - بدون تردید نمی توان پذیرفت که افراد شناخته شده و امتحان پس داده ای مانند داوود میرباقری و احمدرضا درویش در برخورد هنرمندانه شان با حماسه کربلا و اسطوره های ماندگارش که با ایجاد موقعیت های دراماتیک نمایشی در راستای هر چه بیشتر درگیرشدن تماشاگر در مختارنامه و رستاخیز صورت گرفته، نگاهی مغرضانه و توأم با سوءنیت داشته اند. اتفاقا تسامح و تساهل در حوزه فرهنگ و هنر (بر خلاف عرصه سیاست)، نقش مؤثر و کارساز خواهد داشت. به گزارش ایسنا، جواد طوسی، منتقد سینما، در یادداشتی در روزنامه شرق نوشت: نشانه های عینی انفعال فرهنگی را می توان در شیوه برنامه ریزی و سیاستگذاری مدیران سینمایی دید. محرمی دیگر آمد و نگاه محافظه کارانه حاکم بر فضای فرهنگی همچنان ترجیح می دهد برای رفع مشکل نمایش عمومی فیلم رستاخیز احمدرضا درویش پیشقدم نشود و این طلسم (بیش از) پنج ساله را نشکند؛ فیلمی که پروانه نمایش اولیه داشته و در دوره ای از جشنواره فیلم فجر جوایز اصلی (از جمله بهترین فیلم و کارگردان برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |