«شبی که ماه کامل شد»، اما تصویر اسلام گرایی ناقص ماندبه گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبی که ماه کامل شد؛ عبدالحمید مشغول آرایش همسرش بود، می خواست جنازه ی بی روحی که مقابلش نشسته بود را به معشوقی دلربا تبدیل کند. - شخصیت اول فیلم نه قهرمان است نه ضد قهرمان؛ سردرگم است و می لغزد؛ یک بار در دام فائزه یک بار در دام عبدالمالک، ولی در هیچ کدام ثبات و قرار نمی گیرد. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبی که ماه کامل شد؛ عبدالحمید مشغول آرایش همسرش بود، می خواست جنازه ی بی روحی که مقابلش نشسته بود را به معشوقی دلربا تبدیل کند. با سرمه زیر چشم های فائزه را نقاشی می کرد تا شاید بتواند نگاه آغشته به نفرت و بهتِ او را به روز های ابتدایی آشنایی شان برگرداند. به روزی که چشم هایش مقابل درب مغازه، چشم های فائزه را دید و گرفتارش شد یا به قول خودش سگِ چشمهایش پاچه اش را گرفت! می خواست آخرین تصویر عاشقانه را به اولین صحنه دلدادگی گره بزند، اما دیر شده بود؛ تفکر تکفیری گروه جندالله از عبدالحمید عاشق پیشه و شاعر، سردرگمی ساخته بود که در کشاکش عشق و تکفیر دومی را انتخاب کرد و اسلحه را بر صورت معشوقش چکاند. نرگس آبیار در تازه ترین اثر خود برای به تصویر کشیدن جنایت گروهک تروریستی، مستقیم به داستان زندگی عبدالمالک ریگی نمی پردازد بلکه از زندگی برادر او یعنی عبدالحمید شروع می کند و سی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |