پژوهشگر و محقق موسیقی عنوان کرد کار پژوهشی نباید اسباب سرگرمی و شهرت طلبی باشد/ میراث فرهنگی درخشانی که ثبت و ضبط نشده استدر نقاط مختلف ایران میراث فرهنگی بسیار درخشانی بوده است و به خاطر نوع بافت زندگی اجتماعی ایران، این میراث درخشان فرهنگی چند صدسال مانده و به خاطر ثبت و ضبط نشدن آن الزامی نیست که حتماً کتبی باشد. - کار پژوهشی نباید اسباب سرگرمی و شهرت طلبی باشد/ میراث فرهنگی درخشانی که ثبت و ضبط نشده است علیرضا میرعلینقی گفت: در نقاط مختلف ایران میراث فرهنگی بسیار درخشانی بوده است و به خاطر نوع بافت زندگی اجتماعی ایران، این میراث درخشان فرهنگی چند صدسال مانده و به خاطر ثبت و ضبط نشدن آن الزامی نیست که حتماً کتبی باشد. به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، رضا مهدوی مجری کارشناس موسیقی چشم شب روشن میزبان علیرضا میرعلینقی بود و پیرامون موسیقی انقلاب با او به گفتگو پرداخت. علیرضا میر علینقی پژوهشگر، محقق و تاریخ نگار معاصر موسیقی ایران در رابطه با چگونگی وارد شدن به عرصه موسیقی گفت: من در ابتدا فکر می کردم موسیقی دان، نوازنده و یا آهنگساز می شوم تا اینکه وارد این عرصه شدم و به عنوان اولین موسیقی نویس بعد از انقلاب مطرح شدم که قبل از آن حتی صفحه مستقل موسیقی وجود نداشت. اولین سالنامه موسیقی را با رفتن در خانه تک تک افراد طراحی کردم وی در رابطه با تقویم نویسی موسیقی ایران و عدم ادامه این روند، گفت: کار من تاریخ موسیقی شهری با گرایش قالب تهران و به و برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |