حمید شمس الدین خرمی بررسی فیلم گلاب از منظر جنگ رسانه ایفیلم گلاب در مقام حمایت از جریان سیاسی 88، ایرانی ها را شرور جلوه داده و چهره های امنیتی و سیاسی کشور را متوحش نشان می دهد در این مقاله، فیلم گلاب، - از منظر جنگ رسانه ای واکاوی می شود که نقطه ی اصلی فیلم، بر محور هدفمند کردنِ سیستم براندازی به بهانه وقایع انتخاباتی سال 88 است. فیلم گلاب در مقام حمایت از جریان سیاسی 88، ایرانی ها را شرور جلوه داده و چهره های امنیتی و سیاسی کشور را متوحش نشان می دهد و در پایان، یک نسخه و الگوی مخالفت ورزی برای نوجوانان و جوانان ایرانی با عنوان قدرت رسانه در راستای براندازی ایران با انعکاس اعمال مثلاً وحشیانه ی نیروهای انقلابی در ماهواره ها ترسیم می کند. در این مقاله، فیلم گلاب، از منظر جنگ رسانه ای واکاوی می شود که نقطه ی اصلی فیلم، بر محور هدفمند کردنِ سیستم براندازی به بهانه وقایع انتخاباتی سال 88 است. با رونمایی فیلم 300 موج جدیدی از فیلم های ضدایرانی در هالیوود آغاز شد، در دوره ای که آمریکا و متحدانش شکست های سهمگینی را از ایران متحمل شده بودند، افزایش پشتیبانی مردمی از رهبری و نظام اسلامی، غلبه حزب الله لبنان بر رژیم صهیونیستی، افزایش قدرت مقاومت اسلامی فلسطین، سرعت گرفتن پیشرفت ایران در علم و صنعت (انرژی هسته ای)، صدور بیداری اسلامی از ایران به کشورهای منطقه و … وقایعی بودند که ش برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |