یادداشت/ دکتر پرویز اجلالی لانتوری؛ ملودرامی رقت انگیز/ لانتوری؛ بی پروا در نمایش خشونتبخش سوم فیلم لانتوری که به بعد از اسیدپاشی برمی گردد، ضعیف ترین و بدترین بخش فیلم است. می توان آن را یک ملودرام وقت انگیز یا یک اثر رئالیستی رادیکال تلقی کرد. - لانتوری؛ ملودرامی رقت انگیز/ لانتوری؛ بی پروا در نمایش خشونت بخش سوم فیلم لانتوری که به بعد از اسیدپاشی برمی گردد، ضعیف ترین و بدترین بخش فیلم است. می توان آن را یک ملودرام وقت انگیز یا یک اثر رئالیستی رادیکال تلقی کرد. به گزارش خبرنگار سینمایی "، فیلم سینمایی لانتوری با دستمایه قراردادن معضل اجتماعی اسیدپاشی به نمایش درآمده است . فیلمی که بدون تحلیل درست از شخصیت اصلی و علل اسیدپاشی این معضل را تنها دستمایه ای برای نمایش پردرد و رنج قصاص قرارداده است. بسیاری کارشناسان و صاحب نظران حوزه اجتماعی از این که معضلی اجتماعی دستمایه فیلم قرار گرفته و بدون توجه به این آسیب و مشکلات و بحران های روحی - روانی که برای افراد ایجاد می شود تنها این معضل به درام داستان کمک می کند. این امر و بی توجهی فیلمساز به این معضل جامعه دکتر الستی را به انتقاد در نوع ارایه درست این معضل در جشنواره سلامت واداشت که بازیگر فیلم تاب تحمل نقد فیلم را نداشت و جلسه را ترک کرد. دکتر پرویز اجلالی دبیر گروه سینما و تلویزیون انجمن جامعه شناسی ایران در نقدی که برای مجله 24 نوشته به عدم توجه فیلمساز به برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |