مطالب مرتبط:
تشکر رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
عراقچی: سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکره بر اساس منطق است/ هیچ کشوری زیر فشار و زور و تهدید و تحریم مذاکره نمی کند
سخنان مدیرعامل ایران خودرو در جمع کارکنان خط تولید در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
جشن 46 سالگی انقلاب اسلامی ایران در واشنگتن با حضور نخبگان و ایرانیان مقیم آمریکا + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1403 ساعت 12:502025-02-11فرهنگي

تاکسیدرمی؛ انقلاب از دوربین یک دهه هفتادی


به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داستان فیلم حول محور عبدالرضا، برادر ناتنی محمدرضا پهلوی، می چرخد که در آستانه انقلاب 1357، به دلیل مهارتش در شکار، - تاکسیدرمی ، نخستین فیلم بلند محمد پایدار، کارگردان دهه هفتادی، اثری متفاوت است که با رویکردی جسورانه به سراغ ژانر کمدی فانتزی رفته، ژانری که در سینمای ایران کمتر تجربه شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، داستان فیلم حول محور عبدالرضا، برادر ناتنی محمدرضا پهلوی، می چرخد که در آستانه انقلاب 1357، به دلیل مهارتش در شکار، مجبور می شود به جنگل های شمال ایران سفر کند.

این سفر، بهانه ای برای شکل گیری داستانی طنزآمیز و فانتزی است که تلاش می کند با خلق موقعیت های غیرمعمول فضایی متفاوت خلق کند.

ریتم فیلمنامه یکی از نقاط قوت اصلی اثر است که با حفظ یکدستی خود تا پایان، مخاطب را همراه می کند.

ما در این فیلم شاهد تیپ_شخصیت هایی هستم که تا حدی با فضای کلی آن سازگار است.

بازیگران نیز با تسلط بر قواعد کمدی و هماهنگی با فضای قصه، به یکی از نقاط قوت فیلم تبدیل شده اند.

پیام اصلی فیلم، که از زبان فرزین محدث بیان می شود، این است: انسان به هرچه عادت کند، شبیه همان می شود و در نهایت تاکسیدرمی می شود.


برچسب ها: فیلم - دهه هفتادی - تاکسیدرمی - داستان - انقلاب - خبرگزاری - محمدرضا
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیدرمی؛ انقلاب از دوربین یک دهه هفتادی

تاکسیدرمی؛ انقلاب از دوربین یک دهه هفتادی