توضیحات طراح پوستر «موسیقی فجر» درباره بلبل هزار دستانطراح تندیس چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، درباره نماد بلبل روی این پوستر صحبت کرد و آن را نشانی از نغمه خوانی و خوش آوایی در عرصه جهانی، - طراح تندیس چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، درباره نماد بلبل روی این پوستر صحبت کرد و آن را نشانی از نغمه خوانی و خوش آوایی در عرصه جهانی، دانست. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، انوشیروان مانی طراح پوستر و تندیس این دوره از جشنواره درباره طراحی آن توضیح داد: پوستر و تندیس جشنواره موسیقی بین المللی باید نمادی از هنر موسیقی باشد و طبعا اولین ایده ای که به ذهن طراح می رسد قراردادن ساز به عنوان نماد موسیقی ایرانی و یا تلفیقی از سازهای ایرانی و خارجی در طراحی تندیس و پوستر است. وی گفت: اما این نوع ایده ایرادهای بسیاری داشت اول اینکه در طراحی تندیس و پوستر امکان جاگذاری همه سازها نیست و دوم توجه به این مطلب است که استفاده از هر سازی موجب دلخوری و یا نادیده انگاشتن دیگر سازهای موسیقی ایرانی بود. بنابراین باید به طرح دیگری فکر می کردم که مهمترین آن الهام از طبیعت خدادادی بود. مانی در توضیح الهام گرفتن طرح تندیس و پوستر چهلمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از طبیعت بیان کرد: صدای باران، صدای باد، صدای رود، دریا، صدای طبیعت همگی ا برچسب ها: موسیقی - بین المللی - جشنواره - پوستر - طراح - تندیس - نماد |
آخرین اخبار سرویس: |