مطالب مرتبط:
نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره‌ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست
چشم بادومی؛ رسوخ کی پاپ به سینمای ایران
اکران فیلم «چشم بادومی» در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر
امینی: فیلم چشم بادومی زمینه روانشناختی دارد
تیزر فیلم چشم بادومی در آستانه نمایش در کاخ جشنواره فجر + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1403 ساعت 22:402025-02-03فرهنگي

نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست


نشست خبری فیلم سینمایی «چشم بادومی» در چهل وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

- نشست چشم بادومی ؛ از عشق به خواننده کره ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست نشست خبری فیلم سینمایی چشم بادومی در چهل وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش، نشست فیلم سینمایی چشم بادومی با حضور ابراهیم امینی نویسنده و کارگردان، سجاد نصراللهی نسب تهیه کننده، علی محمد حسام فر نویسنده، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، رضا رزم طراح صحنه، ستایش دهقان و حسین رامه بازیگران فیلم امشب 15 بهمن در چهل وسومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

سونیا پوریامین اجرای این نشست را برعهده داشت.

ابراهیم امینی درباره استفاده از قطعه موسیقی کره ای در تیتراژ پایانی فیلم گفت: ما در طول فیلم مضامین کره ای بسیاری می بینیم اما تفاوت قطعه پایانی فیلم این است که کمانچه ای در آن نواخته می شود و شاید این نوید را داشته باشد که موسیقی در آینده به سمت ایرانی شدن حرکت می کند.

شیراز نماد ایران است وی درباره دلیل انتخاب شیراز برای این فیلم بیان کرد: انتخاب شیراز چند علت دارد و ساده ترینش این است که فیلمسازان فیلم اولی برای کار اولشان معمولاً سراغ جایی می روند که در آن بزرگ شده اند.


برچسب ها: جشنواره فیلم فجر - فیلم - فیلم سینمایی - جشنواره فیلم - خواننده کره ای - ابراهیم امینی - نشست
آخرین اخبار سرویس:

نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست

نشست «چشم بادومی»؛ از عشق به خواننده کره ای تا پدربزرگی که قابل دفاع نیست