مطالب مرتبط:
فیلم/ دهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر
صدای شروین هایپور را در جشنواره فجر حذف کنید؟ / تهیه کننده انیمیشن «دلفین 2»: این عنوان در نوروز با صدای اصلی منتشر می شود
مسئله اصلی در صنعت بازی های رایانه ای، درک هویت ملی است
عدم اشراف مسئولان به صنعت بازی، مشکل اصلی سرمایه گذاری این حوزه است
معرفی برندگان غزال زرین جشنواره بازی های رایانه ای فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1403 ساعت 21:552025-02-05سياسي

هم افزایی بخش های صنعت بازی هدف اصلی جشنواره فجر بود


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: هدف بنیاد ملی بازی های رایانه ای از برگزاری دهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر، ایجاد ارتباط و هم افزایی میان بخش های مختلف صنعت بازی بوده است.

- مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: هدف بنیاد ملی بازی های رایانه ای از برگزاری دهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر، ایجاد ارتباط و هم افزایی میان بخش های مختلف صنعت بازی بوده است.

به گزارش بتوانیم فضای هم افزایی در صنعت بازی ایجاد کنیم.

اتفاقاتی در دوره کرونا در حوزه بازی سازی اتفاق افتاد، یکسری مراسم ها و رویدادها تعطیل شده بود.

بنیاد یک رویداد تخصصی کسب و کاری داشت که دو دوره در سال 96 و 97 برگزار شد و دیگر برگزار نشد، سال گذشته مجدد جشنواره را برگزار کردیم و امسال به نظر رسید که می توانیم رویداد کسب و کاری را نیز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در جشنواره 228 اثر در بخش های رقابتی وجود داشت که بیشتر آن ها بازی های تلفن همراه و موبایل بود.

در بخش های غزال زرین، جدی و سرمایه گذاری نیز آثاری وجود داشت.

همچنین در بخش نمایشگاهی بیش از 50 شرکت و تیم حضور دارند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: در کل رویداد نیز بیش از 300 شرکت و تیم بازی ساز حضور دارند که با بازی سازان مستقل، تعداد شرکت ها و تیم ها بیش از این پیش بینی می شود.


برچسب ها: بازی های رایانه ای - رایانه ای - جشنواره بازی های رایانه ای - بازی - رایانه - برگزار - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی بخش های صنعت بازی هدف اصلی جشنواره فجر بود

هم افزایی بخش های صنعت بازی هدف اصلی جشنواره فجر بود