بازی های دیجیتال مصداق لَهو و لَعب نیستند /حاکمیت زبان بازی سازی را یاد بگیردپنل تخصصی «صنعت بازی؛ چالش ها، فرصت ها و آینده» در سومین روز از دهمین جشنواره ملی بازی های رایانه ای فجر برگزار شد و بازی سازان در کنار نمایندگانی از دولت و حاکمیت به چالش ها و مشکلات بازی سازی دیجیتال در کشور پرداختند. - بازی های دیجیتال مصداق لَهو و لَعب نیستند /حاکمیت زبان بازی سازی را یاد بگیرد پنل تخصصی صنعت بازی؛ چالش ها، فرصت ها و آینده در سومین روز از دهمین جشنواره ملی بازی های رایانه ای فجر برگزار شد و بازی سازان در کنار نمایندگانی از دولت و حاکمیت به چالش ها و مشکلات بازی سازی دیجیتال در کشور پرداختند. به گزارش ایسنا، این پنل با حضور سیدامیر آقایی - نماینده مرکز ملی فضای مجازی، محمدمهدی بهفر راد - مدیرعامل استودیو بازی سازی مدریک، محمد زهتابی - مدیرعامل استودیو باری سازی پاییزان و علیرضا فرهانی - مدیر بهبود کسب و کار بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد و هریک به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. عقب ماندگی صنعت بازی سازی ایران از جهان در ابتدای این پنل سید امیر آقایی درباره دیدگاه مرکز ملی فضای مجازی نسبت به صنعت گیم، گفت: یکی از پیش برنده های حوزه محتوا در فضای مجازی موضوع سرگرمی است که از این منظر کشور عقب است. برچسب ها: بازی - بازی های رایانه ای - دیجیتال - سازی - حاکمیت - جشنواره ملی - بازی سازان |
آخرین اخبار سرویس: |