کارگردان «چهارماه و ده روز»: تئاتر خیابانی باید مخاطب رهگذر را درگیر کندفرشته مصطفی پور کارگردان نمایش خیابانی «چهارماه و ده روز»، با تأکید بر اهمیت جذب مخاطب در آثار خیابانی گفت که روایت نمایش باید به گونه ای باشد که حتی رهگذران هم بتوانند مضمون آن را درک کنند. - کارگردان چهارماه و ده روز : تئاتر خیابانی باید مخاطب رهگذر را درگیر کند فرشته مصطفی پور کارگردان نمایش خیابانی چهارماه و ده روز ، با تأکید بر اهمیت جذب مخاطب در آثار خیابانی گفت که روایت نمایش باید به گونه ای باشد که حتی رهگذران هم بتوانند مضمون آن را درک کنند. به گزارش خبرنگار مهر ، نمایش خیابانی چهارماه و ده روز به نویسندگی و کارگردانی فرشته مصطفی پور، از آثار حاضر در بخش منتخب نمایش های خیابانی استانی در چهل وسومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از استان قزوین است. روایتی تأثیرگذار برای رهگذران فرشته مصطفی پور، نویسنده و کارگردان این اثر، درباره ویژگی های محتوایی و اجرایی چهارماه و ده روز به خبرنگار مهر گفت: این نمایش روایت یک جنین است و این برایم مهم بود که چگونه می توان رهگذران را برای دقایقی به تماشای یک نمایش خیابانی جذب کرد. به نظر من هنرمندان تئاتر خیابانی باید پیش از خلق اثر، خود را به جای مخاطب بگذارند و بررسی کنند که چه چیزی می تواند آنها را وادار به توقف و تماشا کند و با داستان همراه سازد. برچسب ها: خیابانی - کارگردان - نمایش خیابانی - نمایش - تئاتر خیابانی - مخاطب - مصطفی |
آخرین اخبار سرویس: |