چالش های طراحی صحنه «ناتوردشت» از تغییر فصل تا بتن ریزی روی سر هادی حجازی فرحسین کرمی طراح صحنه فیلم «ناتوردشت» تغییرات فصلی و ساخت بتنی را که آسیبی به بازیگران فیلم نزند، از مهم ترین چالش های کارش برشمرد. - چالش های طراحی صحنه ناتوردشت از تغییر فصل تا بتن ریزی روی سر هادی حجازی فر حسین کرمی طراح صحنه فیلم ناتوردشت تغییرات فصلی و ساخت بتنی را که آسیبی به بازیگران فیلم نزند، از مهم ترین چالش های کارش برشمرد. به گزارش خبرنگار مهر ، فیلم سینمایی ناتورِ دشت محصول سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی مهدی فرجی، یکی از آثار حاضر در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر است که به داستانی اجتماعی و انسانی می پردازد. این فیلم که برای اولین بار در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده توجه بخشی از مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرده است. به بهانه اولین اکران این فیلم در خانه جشنواره با حسین کرمی طراح صحنه فیلم به گفتگو پرداختیم که مشروح آن را در ادامه می خوانید. * آقای کرمی چه ویژگی های خاصی از فیلمنامه یا شخصیت ها را در طراحی صحنه ناتورِ دشت برای شما مهم بود که به آنها توجه بیشتری داشتید؟ قطعاً در درجه اول جذابیت قصه فیلم. ناتورِ دشت در همان تعلیق 10 تا 15 دقیقه ابتدای فیلم دستش رو می شود اما چیزی که تماشاگر را پای فیلم نگه می دارد، این است که بعد از این چه خواهد شد؟ ما در قصه برچسب ها: فیلم - جشنواره فیلم فجر - هادی حجازی فر - جشنواره فیلم - جشنواره - تغییر - چهل و سومین |
آخرین اخبار سرویس: |