مطالب مرتبط:
پیشنهاد روزنامه اصولگرا برای ترمیم سرمایه اجتماعی؛ اجازه دهید دولت رفع فیلتر را پیش ببرد | پزشکیان در چارچوب قانون به وعده هایش عمل کند
نتانیاهو: ما می خواهیم با نظام جدید در سوریه رابطه داشته باشیم، اما آنها نباید به ایران اجازه تثبیت حضور دهند
آیا جمعه سیاه بازگشته است؟ در تلویزیون The Frame سامسونگ تا 1000 دلار صرفه جویی کنید
امیرموسوی:یک لحظه را برای ارتقای توان رزمی از دست نمی دهیم
فیلم معرفی سریال کبوترهای سیاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1403 ساعت 10:252024-12-11سياسي

نباید اجازه دهیم که مستندنگاری وارد سیاه نمایی شود


در طول تاریخ  و در جای جای این گستره پهناور هر کجا که سخن از انسان به میان آمده است، هنر همواره به عنوان ابزاری موثر در مسیر آگاهی بخشی از حقوق او عمل کرده و در این میان، - ایسنا/خراسان رضوی در طول تاریخ  و در جای جای این گستره پهناور هر کجا که سخن از انسان به میان آمده است، هنر همواره به عنوان ابزاری موثر در مسیر آگاهی بخشی از حقوق او عمل کرده و در این میان، عکاسی به عنوان یک زبان مشترک جهانی، قدرت بی نظیری در نمایش حقایق و واقعیت ها در دست داشته است.

این هنر قادر است آنچه را که کلمات به تنهایی نمی توانند بیان کنند، به تصویر بکشد و مخاطبان را به تجربیات و احساسات عمیق تری مرتبط کند.

عکس ها می توانند با انعکاس مستقیم رنج ها، امیدها و مبارزات انسان ها در برابر ظلم و نابرابری به ایجاد آگاهی و تحریک گفت وگوهای جهانی درباره حقوق بشر کمک کنند.

این تصاویر از طریق نمایش حقیقت، نه تنها ما را به دنیای افرادی که در معرض نقض حقوق بشر هستند متصل می کنند، بلکه به عنوان ابزاری قدرتمند برای دفاع از حقوق انسانی عمل می کنند.

در همین راستا ایسنا با محمد مختارنیا عکاس مشهدی، گفت وگویی اختصاصی انجام داده است.

مختارنیا متولد 1375 است.

او به عنوان یک عکاس جوان، صاحب جوایز جهانی متعدد و دارنده درجه هنری AFIAP از فدراسیون جهانی عکاسی است و به واسطه آثار


برچسب ها: آگاهی بخشی - میان - انسان - آگاهی - پهناور - حقوق - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم که مستندنگاری وارد سیاه نمایی شود

نباید اجازه دهیم که مستندنگاری وارد سیاه نمایی شود