مطالب مرتبط:
ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ​ضعف رسانه های عمومی و رسانه ملی در فرهنگسازی
تصویب سند «چارچوب سیاستگذاری و تنظیم گری بانک مرکزی در حوزه رمزپول ها»
تصویب سند «چارچوب سیاست گذاری و تنظیم گری بانک مرکزی در حوزه رمزپول ها» به منظور ساماندهی فعالیت های دیجیتال
سند «چارچوب سیاست گذاری و تنظیم گری بانک مرکزی در حوزه رمزپول ها» منتشر شد
متن سند چارچوب سیاست گذاری و تنظیم گری بانک مرکزی در حوزه رمزپول ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آذر 1403 ساعت 08:102024-12-08سياسي

ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ​ضعف رسانه ها در فرهنگسازی


عضو هیئت علمی دانشگاه سوره می گوید تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی با هدف جهت دهی به ابزارهای تشویقی، تنظیمی و تقنینی می تواند راهکاری مناسب برای مرتفع شدن چالش های زیست بوم بازی باشد.

- ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ​ضعف رسانه ها در فرهنگسازی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره می گوید تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی با هدف جهت دهی به ابزارهای تشویقی، تنظیمی و تقنینی می تواند راهکاری مناسب برای مرتفع شدن چالش های زیست بوم بازی باشد.

فرزانه شریفی عضو هیئت علمی دانشگاه سوره در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امروزه بازی های دیجیتال به عنوان محصولاتی هنری و تجاری واجد تأثیرات گسترده فرهنگی و اقتصادی هستند به این ترتیب توجه به این حوزه و تنظیم مجموعه ای از اهداف و وظایف برای دستگاه های عالی کشور در این بخش ضروری به نظر می رسد.

در محیط رو به رشد بازار و صنعت بازی های دیجیتال در ایران جهان، وجود اطلاعات و دانش دقیق برای تجزیه وتحلیل مقررات سیاست ها شرایط صنعت فضای رقابت تمایلات مصرف کنندگان سایر شاخص های توسعه کسب وکار در زمینه بازی های دیجیتال بسیار حیاتی است.

وی با اشاره به وضعیت صنعت بازی دیجیتال در کشورهای دیگر (آمار جهانی) و مقایسه با صنایع خلاق دیگر گفت: کاربران بازی های دیجیتال در دنیا در پایان سال 2023


برچسب ها: عضو هیئت علمی دانشگاه - بازی و سرگرمی - عضو هیئت علمی - دانشگاه سوره - بازی - هیئت علمی - سرگرمی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ​ضعف رسانه ها در فرهنگسازی

ضرورت تصویب سند جامع در حوزه بازی و سرگرمی؛ ​ضعف رسانه ها در فرهنگسازی