این قصه ها «پدر» می خواهددرست در لحظه ای که سیلی ترانه علیدوستی بر صورت سعید پورصمیمی نشست، بخش عمده ای از مخاطبان «برادران لیلا» شوکه شدند. سیلی ای که هرچند طیفی از علاقه مندان سینمای سعید روستایی از منظر شخصیت پردازی و اصول دراماتیک به تبیین و تحلیلی چرایی آن پرداختند . - درست در لحظه ای که سیلی ترانه علیدوستی بر صورت سعید پورصمیمی نشست، بخش عمده ای از مخاطبان برادران لیلا شوکه شدند. سیلی ای که هرچند طیفی از علاقه مندان سینمای سعید روستایی از منظر شخصیت پردازی و اصول دراماتیک به تبیین و تحلیلی چرایی آن پرداختند اما گویی هنوز سینمای ایران طاقت چنین واکنشی را نسبت به شمایل یک پدر نداشت. به گزارش ایسنا، به نقل از ایرنا، حالا سال هاست که شمایل پدر در سایه روایت پررنگ معضلات اجتماعی و معیشتی در سینمای ایران مخدوش شده بود و کم نبودند دلسوزانی که نسبت به این اعواجاج در بازنمایی تصویر پدر و به طور عام تر خانواده در سینمای ایران هشدار می دادند. فارغ از سینمای اجتماعی و آنچه در مواجهه با مخاطب بزرگسال در سینما روایت می شود، وقتی به طور خاص تر سراغ سینمای کودک و نوجوان می رویم، باید با وسواس بیشتری درباره حساسیت های مرتبط با تصویر ارائه شده از شمایل پدر و مادر صحبت کنیم. برچسب ها: ترانه علیدوستی - سعید پورصمیمی - شخصیت پردازی - سینمای ایران - سعید روستایی - سیلی - سعید |
آخرین اخبار سرویس: |