مطالب مرتبط:
تداعی احساس امنیت با حضور پر رنگ پلیس
مراحل جالب رنگ کردن عروسک (فیلم)
رنگ های ترند شده برای دکوراسیون در سال 2025 / داشتن دیزاینی بی نهایت زیبا و آس
نقطه قرمز و زرد رنگ روی لاستیک خودرو به چه معناست؟
نقطه قرمز و زرد رنگ روی لاستیک خودرو به چه معناست و آیا خطرناک است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 آبان 1403 ساعت 13:252024-11-08سياسي

آثارِ شیبانی را نباید یک سطح ساده رنگ شده پنداشت


عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: آثار منوچهر شیبانی را نباید یک سطح ساده رنگ شده پنداشت.

برخی از رنگ ها در آب و برخی در حلال آلی و برخی در هر دو حل می شود.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان گفت: آثار منوچهر شیبانی را نباید یک سطح ساده رنگ شده پنداشت.

برخی از رنگ ها در آب و برخی در حلال آلی و برخی در هر دو حل می شود.

حمید فرهمند،امروز(جمعه،18 آبان) در آیین رونمایی و بررسی آثار منوچر شیبانی در کاشان اظهار کرد: مرمت دانشی است که با هدف جلوگیری از نابودی اثر به کار گرفته شده است.

مرمت گاهی می تواند مخرب باشد و در سراسر دنیا شاهد آن بوده ایم که شاهکارهای هنری توسط مرمتگران خراب شده و آسیب دیده است.

وی تاکید کرد: مرمت، نوعی مداخله بین بد و بدتر است و خراب شدن آثار هنری به خاطر عدم درک درست از تفکر هنرمند و یا به علت ندانستن دلیل خلق اثر است.

به گزارش ایسنا، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان، افزود: یک پیکر تراش ماهر نمی تواند یک مرمتگر ماهر هم باشد زیرا نبوغ و هنر خود را در مرمت اثر دخالت می دهد در حالی که مرمتکار باید کمترین دخالت را در اثر داشته باشد.

فرهمند تصریح کرد: برخی هنرمندان به دنبال خلق اثری فرا زمانی هستند که متعلق به همه دوره ها باشد و بنابراین مرمتگر باید بداند که اثر متعلق به گذشته است و مخاطب امروز را نیز د


برچسب ها: عضو هیئت علمی دانشگاه - عضو هیئت علمی - دانشگاه هنر اصفهان - هیئت علمی - شیبانی - دانشگاه هنر - آثار
آخرین اخبار سرویس:

آثارِ شیبانی را نباید یک سطح ساده رنگ شده پنداشت

آثارِ شیبانی را نباید یک سطح ساده رنگ شده پنداشت