«فرهنگ فر» اعتقادی به ریتم های شلوغ و بی معنی نداشتمرتضی اعیان(استاد پیشکسوت ساز تمبک) در نشست«شب ناصر فرهنگفر» گفت: فرهنگ فر اعتقادی به ریتم های شلوغ و بی معنی نداشت و تاکید می کرد: نوازنده تمبک باید حس ملودی اش قوی باشد. - مرتضی اعیان(استاد پیشکسوت ساز تمبک) در نشست شب ناصر فرهنگفر گفت: فرهنگ فر اعتقادی به ریتم های شلوغ و بی معنی نداشت و تاکید می کرد: نوازنده تمبک باید حس ملودی اش قوی باشد. به گزارش ایسنا، پنجمین نشست مجله تصویری هم نوا با عنوان شب ناصر فرهنگ فر 18 آبان ماه با حضور جمعی از هنرمندان و هنردوستان در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی کاف کتاب برگزار شد. در ابتدای این نشست عطا نویدی(روزنامه نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی) ضمن خوش آمد به حضار گفت: ناصر فرهنگ فر پدیده ای در موسیقی ایرانی بود که بسیار زود از میان ما رفت. او یک ادیب، نوازنده تمبک، مدرس، خوشنویس و شاعر توانا بود و نقش اش در موسیقی تا اندازه ای بود که ما 27 سال پس از مرگ ظاهری اش امروز اینجا آمدیم تا هفتاد و هفتمین سالروز تولدش را جشن بگیریم و از او بگوییم. پشتکار فرهنگ فر حرفی برای گفتن داشت در این برنامه، مرتضی اعیان(هنرمند پیشکسوت و نوازنده تمبک) در جایگاه قرار گرفت و در مورد ویژگی های اخلاقی و هنری زنده یاد ناصر فرهنگ فر سخن گفت. برچسب ها: فرهنگ - موسیقی ایرانی - اعتقادی - نوازنده - تمبک - موسیقی - ناصر |
آخرین اخبار سرویس: |