منتقد سینما: «امرغایب» سوژه اصلی فیلم «تدفین» استبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نغمه دانش آشتیانی منتقد سینما و روزنامه نگار در نشست فیلم «تدفین» در فرهنگسرای اندیشه گفت: آن چیزی که در مواجهه اولیه من با فیلم برایم پررنگ است این است که گویی امر غایب سوژه اصلی فیلم است. - نغمه دانش آشتیانی، منتقد سینما و روزنامه نگار در نشست فیلم تدفین در فرهنگسرای اندیشه گفت: آن چیزی که در مواجهه اولیه من با فیلم برایم پررنگ است این است که گویی امر غایب سوژه اصلی فیلم است. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نغمه دانش آشتیانی منتقد سینما و روزنامه نگار در نشست فیلم تدفین در فرهنگسرای اندیشه گفت: آن چیزی که در مواجهه اولیه من با فیلم برایم پررنگ است این است که گویی امر غایب سوژه اصلی فیلم است. وی در ادامه افزود: به طور مثال ما عنصر زن و جنگ را به طور مستقیم در فیلم نمی بینیم و آنها امر غایبی هستند که در اصل امر حاضر فیلم را تعریف و هدایت می کنند. دانش آشتیانی با اشاره به اینکه تنها یک جا در فیلم صدای زنی که معشوقه یکی از شخصیت های اصلی فیلم است به گوش می رسد، بیان کرد: سه مرد در محوریت فیلمنامه تدفین هستند که هر یک از آنها با امر غایبی گره خورده اند؛ ممد باقر عاشق دختر دایی خود است که در فیلم دیده نمی شود و فقط یک بار صدای او و یک بار هم سایه ای از او را می شنویم و می بینیم. برچسب ها: فیلم - فرهنگسرای اندیشه - منتقد سینما - روزنامه نگار - دانش آشتیانی - آشتیانی - روزنامه |
آخرین اخبار سرویس: |