جای بررسی آثار نمایش خانگی در تلویزیون خالی استگروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- محمدحسین سلطانی؛ پس از انتشار اخبار اقدام قضایی ساترا علیه غربت و جوکر در دوم شهریورماه، مصطفی قاسمیان، - مصطفی قاسمیان، روزنامه نگار حوزه فرهنگ، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو به بررسی اتفاقات میان ساترا و نمایش خانگی پرداخت. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- محمدحسین سلطانی؛ پس از انتشار اخبار اقدام قضایی ساترا علیه غربت و جوکر در دوم شهریورماه، مصطفی قاسمیان، روزنامه نگار حوزه فرهنگ مطلبی را کار کرد با این عنوان خیلی نگران غربت و جوکر نباشید و تحلیل قاسمیان این بود که اتفاقی برای این دو اثر نخواهد افتاد که البته این تحلیل هم درست از آب درآمد. البته این اولین بار نیست که اثری از نمایش خانگی در مدتی محدود توقیف و دوباره به چرخه ی اجرا باز می گردد. به همین مناسبت درباره ی شیوه ی فعلی نظارت و تعامل ساترا و شبکه های نمایش خانگی با قاسمیان گفت وگویی داشتیم. قاسمیان مطالبش را با تمایز میان ممیزی و تنظیم گری آغاز کرد:ساترا از ابتدای پیدایش اسم تنظیم گری داشت، ولی به طورکلی من احساس می کنم به ممیزی بیشتر می پردازد تا تنظیم گری. مفهوم تنظیم گری مفهوم بالاتری از ممیزی است. ممیزی در سال های گذشته در بخش های مختلف فرهنگ اعمال شده است؛ در کتاب در سینما و موسیقی ولی تنظیم گری را - به آن معنایی که با برچسب ها: نمایش خانگی - قاسمیان - میان - خبرگزاری - روزنامه نگار - خانگی - فرهنگ |
آخرین اخبار سرویس: |