رضا صدیق: نماد شدن فاطمه معتمدآریا در میان بازیگران زن حاصل انحصار دهه 60 است / آرش خوشخو: ادبیات جاسوسی در ایران صفر استبه گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد. در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند. - رضا صدیق: نماد شدن فاطمه معتمدآریا در میان بازیگران زن حاصل انحصار دهه 60 است / آرش خوشخو: ادبیات جاسوسی در ایران صفر است خوشخو نقطه ی ضعف سینمای جاسوسی در ایران را نبود ادبیات جاسوسی دانست و گفت: فیلم های جاسوسی مطرح جهان همگی نویسندگان رمان های بزرگ پشتشان است؛ اما ادبیات جاسوسی در ایران صفر است و این موجب می شود که سینمای جاسوسی ما در خلأ شکل بگیرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد. در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند. رضا صدیق، منتقد فیلم در این برنامه به بررسی عملکرد فاطمه معتمدآریا در این سال ها و به عنوان بازیگر این فیلم پرداخت و گفت: فاطمه معتمدآریا حاصل اتفاقات اجتماعی سیاسی دهه 70 است؛ یعنی خروجی خواست طبقه متوسط شهری و کلان شهری که تبدیل به سیمایی (متفاوت) در سینمای ایران می شود. برچسب ها: جاسوسی - بهروز افخمی - در ایران - فاطمه معتمدآریا - ادبیات - رضا صدیق - بازیگران زن |
آخرین اخبار سرویس: |