در انتهای شب؛ قصه آدم های مدرنی که ماندن را به رفتن ترجیح داده انددر فیلم جدایی نادر از سیمین ، سیمین مصمم بود که برود، و در فیلم پل چوبی شیرین مردد بود که با صبوحی برود یا با امیر بماند، ولی در سریال در انتهای شب نکته جالب این بود که بهنام و ماهرخ رسیدن به فردای بهتر را در ترک وطن جست وجو نمی کردند. - در فیلم جدایی نادر از سیمین ، سیمین مصمم بود که برود، و در فیلم پل چوبی شیرین مردد بود که با صبوحی برود یا با امیر بماند، ولی در سریال در انتهای شب نکته جالب این بود که بهنام و ماهرخ رسیدن به فردای بهتر را در ترک وطن جست وجو نمی کردند. عصر ایران؛ هومان دوراندیش - سریال در انتهای شب ، اثر خوش ساخت و خوش قصه آیدا پناهنده، چنان که دیگران هم نوشته اند، به مشکلات و مصایب طبقه متوسط جدید در ایران امروز می پردازد. اگرچه مسا ٔله نویسندگان فیلم نامه، آیدا پناهنده و ارسلان امیری، فراتر از نمایش زندگی افرادی از یک طبقه اجتماعی خاص است. یعنی تجارب انسانی و عاشقانه ای که در این سریال می بینیم، لزوم اختصاصی به یک قشر یا طبقه خاص ندارد. البته اینکه کف گیر کشش جنسی و عاطفی یک مرد نسبت به همسرش، بعد از ده سال زندگی مشترک، به تهِ دیگ وجودش خورده باشد، تجربه انسانی فراگیری است که بالاشهری و پایین شهری نمی شناسد! یا مردی که از همسری سرسخت و نقاد جدا شده، فارغ از این که در کدام طبقه اجتماعی قرار دارد، م برچسب ها: آیدا پناهنده - فیلم - برود - سریال - پناهنده - شیرین - ایران |
آخرین اخبار سرویس: |