چطور فیلم نت با محتوا گوی سبقت را ربودپلتفرم های نمایش خانگی، بعد از شکستن انحصار تولید سریال و برنامه های سرگرم کننده در تلویزیون، تلاش کردند از این فرصت برای ارائه محتواها و قصه هایی استفاده کنند که طیف گسترده تری از مردم، - پای تولیداتشان بنشینند. به گزارش ایسنا به نقل از فیلم نت، شاید یکی از دلایل ساخت قصه هایی که در ایران قبل از سال57 اتفاق می افتاد، تشخیص چنین فرصتی بود. مردم می خواستند بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب ایران، به یاد بیاورند که پیش از این چگونه زندگی می کردند و چگونه به دنیای اطراف خود می نگریستند. تمایلی که در تولیدات صدا و سیما بیشتر در قالب قصه های انقلابی یا نهایتا قصه های زمان جنگ پاسخ داده شده بود، اما تمرکز بر محتوا برای پلتفرم ها به تمایل به زنده کردن نوستالوژی ها ختم نشد و آنها تلاش کردند طیف های گسترده تری از مردم به لحاظ اعتقادی و اجتماعی را در تولیدات خود نشان دهند. با همه این اوصاف، به نظر می رسد در رقابت بین پلتفرم ها، کسی برنده باشد که بر محتوا تسلط بیشتری داشته باشد، برای آن استراتژی بچیند و برنامه ریزی کند. گرچه در روزهای پایانی سال 1402 خبر ظهور پلتفرم های جدید دیگری رسانه ای شده، اما همچنان سه رقیب اصلی این میدان، فیلیمو، فیلم نت و نماوا هستند که رد شدن از مرز این سه برای تازه واردها کار ساده ای نخواهد بود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |