روایتی خلاق از عملیات کربلای 4 به سبک «میکروتئاتر»گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو_ زهرا قربانی رضوان؛ نمایش «دویست و هشتادمین شب سال» روایتی خلاق از عملیات کربلای4 است. زنی به عنوان راوی خاطرات 38سال قبل را مرور می کند و ما شاهد داستان زندگی برادر شهید او هستیم. - یکی از ارکان مهم در اثر هنری وجود خلاقیت است. درواقع خلاقیت و نگاه نو در بیان روایت یکی از روش های جذب مخاطب و ارائه روایتی ماندگار در ذهن تماشاگر است. در تئاتر و بخصوص نمایش عروسکی این امر بصورت محسوس تری باید مورد توجه قرار گیرد. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو_ زهرا قربانی رضوان؛ نمایش دویست و هشتادمین شب سال روایتی خلاق از عملیات کربلای4 است. زنی به عنوان راوی خاطرات 38سال قبل را مرور می کند و ما شاهد داستان زندگی برادر شهید او هستیم. یکی از مهم ترین و جذاب ترین عنصر نمایش، نگاه خلاق کارگردان در اجرا اثر است. تکنیک میکروتئاتر که کمتر در آثار هنری شاهد آن بودیم این بار در تئاتر دویست و هشتادمین شب سال به بهترین صورت انجام شده است و تماشاگر را با تجربه ای متفاوت از تماشای تئاتر مواجه می کند. میکروتئاتر به گونه ای است که صحنه کار تماما با ماکت های کوچکی ساخته می شود و خاطر به واسطه دوربین می تواند صحنه ها را دنبال کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |